Τι συμβαίνει στη Λαχαναγορά του Ρέντη και ξαφνικά από χώρος εμπορίου τροφίμων γίνεται ένα αγαπημένο στέκι και βρίσκεις όλη την Αθήνα εδώ?

Η εξήγηση-και δεν σηκώνει παρεξήγηση- είναι η δημιουργία του »Uberness», που αποτελεί την αυθόρμητη έκφραση, δίχως ενοχές, γι’αυτό που ο σεφ Βασίλης Καλλίδης θεωρεί «καλό φαγητό».

Από την πρώτη επίσκεψη σε κερδίζει τόσο το φαγητό όσο και ο χώρος γιατί αν ένα πράγμα τον χαρακτηρίζει είναι η αυθεντικότητα, δεν θα μπορούσε άλλωστε να είναι και κάπως αλλιώς…όταν τολμάς να προσφέρεις φαγητό σε ένα χώρο όπως η λαχαναγορά πρέπει να προσφέρεις καλό φαγητό, υψηλή ποιότητα, λογική τιμή…φαγητό που να αποπνέει μεράκι, απλότητα και αγάπη.

»Γαστρονομική cult εμπειρία» θα μπορούσε να ονομάσει κάποιος το »Uberness», που προσφέρει όλα τα παραπάνω αλλά και κάτι ακόμη…σεβασμό στον πελάτη, γιατί ο «πληθωρικός» Βασίλης Καλλίδης ξέρει καλά πως αν στο τέλος ο πελάτης δεν γίνει φίλος τότε κάτι δεν έχεις κάνει σωστά.

Στο »Uberness» το dirty food παίρνει «καθαρές» διαστάσεις και το λέω εγώ που έχω ιδιαίτερα ευαίσθητο 43στομάχι.

Η αλήθεια είναι πως στην πρώτη μου επίσκεψη υπήρχε μία επιφύλαξη, ακόμη κάτι trendy σκέφτηκα…και αυτή η πολύπαθη πόλη ενθουσιάζεται εύκολα αν κάτι δείχνει λίγο διαφορετικό, χωρίς πάντοτε και να είναι. Η κρίση όμως έκανε και ένα καλό…επανεγκατέστησε στο λεξιλόγιο και τη λογική μας τη λέξη «τιμιότητα» ή κατα το ελληνικότερο «value for money» όταν μιλάμε για αγαθά…οι σχέσεις τώρα είναι μία άλλη ιστορία.

Από εκείνη την πρώτη φορά ξαναπήγα αρκετές. Ο λόγος? Καλό φαγητό εξαιρετικής ποιότητας και ας μιλάμε για απαγορευμένους πειρασμούς όπως hotdogs, τηγανητό κοτόπουλο και ένα πιάτο με έναν σοκολατένιο πειρασμό που κολάζει και αρχομανδρίτη.

Τελικά? Το ευχαριστήθηκα και εγώ και η παρέα μου, τόσο απλά, τόσο καθαρά και ας φάγαμε το καλύτερο «βρώμικο» της ζωής μας.

 

Facebook Comments